jarný detox s Yves Rocher

By Simona Dubravova - piatok, marca 30, 2018

Za oknom sa to pomaličky začína podobať na jar a myslím, že už je ten správny čas začať jarný detox. A nie len taký hocijaký, ale rovno jarný rastlinný detox. Aj pleť si zalúži zregenerovať po tuhej a dlhej zime. Ako prvé v súvislosti so zelenou farbou a prírodou ma napdne práve Yves Rocher. A táto prírodná značka si povedala, že nám tentokrát s detoxom pomôže. Novinky radu Elixir Jeunesse obsahujú rovnako ako celý rad koncentrovaný výťažok z rastliny apholia, ktorý podporuje regeneračné a detoxikačné prosesy v pleti. chráni pleť pred negatívnym vplyvom vonkajšieho prostredia ako napríklad smog a znečistené ovzdušie. Pleť je okysličená, žiarivá a lepšie dýcha. O Elixir Jeunesse som písala podrobný článok, nájdete ho tu - Yves Rocher rad Elixir Jeunesse a my si dnes povieme o najhorúcejších novinkách tohto radu.

jarný detox s Yves Rocher


Čo nové nájdeme medzi novinkami? Pribudli nám Denná starostlivosť s OF30, Nočná omladzujúca starostlivosť, Denná omladzujúca starostlivosť na suchú pleť a Čistiaci gél. 

Elixir Jeunesse Denná starostlivosť s OF30

Elixir Jeunesse Denná starostlivosť s OF30
Chrániť pokožku tváre pred slnkom je dôležité aj počas zimy, a na to veľa ľudí zabúda. Práve slnečné žiarenie častokrát spôsobuje rýchlejšie startnutie pokožky a vrásky. Tento krém má veľmi jemnú textúru, povedala by som až mierne gélovú. Ochraný faktor 30 chráni pleť pred slnečným žiarením a vonkjašími vplyvmi. Ja ho nanášam každé ráno pod make-up a vôbec ma nevysušuje, je veľmi príjemný.

jarný detox s Yves Rocher

Elixir Jeunesse Denná omladzujúca straostlivosť na suchú pleť

Elixir Jeunesse Denná omladzujúca starostlivosť na suchú pleť
Čakala som, kedy príde Yves Rocher aj s alternatívou denného krému na suchú pleť, pretože pri uvádzaní radu Elixir Jeunesse bol v ponuke len na normálnu a zmiešanú pokožku. Mne viac vyhovuje práve tento, a to hlavne hutnejšia konzistencia (pri kréme na normálnu pleť je viac gélová), ktorá je ale veľmi jemne našlahaná. Má veľmi príjemnú vôňu a za mňa určite odporúčam. Pleť krásne vyživí a zanechá ju jemnú na dotyk.

jarný detox s Yves Rocher

Elixir Jeunesse Nočná omladzujúca starostlivosť

Elixir Jeunesse Nočná omladzujúca starostlivosť 
Aj tu sa oproti Sleepeing care zmenila textúra z gélovej na hutnejšiu no stále ostala jemná a voňavá. Po zobudení je pleť krásne hydratovaná a žiarivá, pripravená na náročný deň. Vrásky zatiaľ nemám, a tak vám neviem povedať, či ich naozaj vyhladzuje, no napriek tomu môžem len odporúčať.

jarný detox s Yves Rocher

jarný detox s Yves Rocher

Rozhodli ste sa tiež pre detox? Ak áno, prezradte mi pre aký. Čítali ste už o týchto novinkách alebo ste ich skúšali? Určite mi dajte vedieť dole do komentárov, veľmi sa teším na vaše názory!

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S. 

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ja z noviniek najviac milujem detoxikačný čistiaci gél, ten je úplne snový! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ten je tiež perfektný, aj keď na moju citlivú pleť ho nemôžem používať každý deň :) ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  2. Celá řada vypadá hrozně zajímavě, docela jsem přemýšlela si něco pořídit! Jinak já se rozhodla pro ,,vnitřní" detox v podobě ovocných šťáv každý den.

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo vyskúšaj, tieto novinky sa naozaj podarili! Ja sa tiež chystám aj na vnutorný detox ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  3. ja sa tieto produkty akurát chystám testovať, tak dúfam, že budú dobre <3 inak nádherné fotky, ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Něco z téhle řady bych chtěla rozhodně vyzkoušet:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zatím jsem nic nezkoušela, nicméně jsem naprosto unešená obaly.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tuhle řadu jsem už koukala v obchodě, vypadá fakt super, moc se mi líbí jejich nápad a celkově mám YR moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten denný krém s OF vyzerá super. Presne niečo také ľahké na každodenne používanie hľadám. Ďakujem za typ!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx