Halloween with rosegal

By Simona Dubravova - utorok, októbra 24, 2017

Čas halloweenskych párty je tu, a tak ma napadlo, že trochu inšpirácie z oblasti líčenia ale aj kostýmov z RoseGal vám nezaškodí. Pri tomto americkom sviatku existujú len dve skupiny ľudí. Tí, ktorí Halloween zbožňujú, a tí, ktorí sú proti nemu. Osobne proti nemu nemám nič, naopak sa mi zdá ako príjemné spestrenie nudného upršaneého večera. Našla som zopár naozaj podarených líčení, ktoré zvládne každá z nás.

Halloween is here and I have some inspiration with make-up ideas and Halloween clothes from RoseGal. Which one do you like the most? 









Oslavujete Halloween, alebo ste proti nemu? Zdrojom nápadov na líčenie je pinterest.com, kde nájdete obrovské množstvo inšpirácie. 
Ktoré líčenie a kostým sa vám páči najviac?

Halloween promotion
Halloween Clothes

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásna inšpirácia! Veľmi sa mi páči, že mnohé z týchto makeupov vlastne vôbec nie sú zložité a tým pádom sa o ne môže pokúsiť ktokoľvek :)

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow tak tam sú teda krásne veci na pravý halloween, milujem takéto tematické oblečenia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja Halloween nejako neriešim, nás sa to v tejto geografickej polohe až tak netýka, ale napríklad si rada zdobím izbu :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná inspirace ♥ Já minulý rok šla za upírku na party, teď vynechávám kvůli škole a nedostatku času, tak třeba příští rok :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx