bioruza.sk

By Simona Dubravova - pondelok, septembra 04, 2017

Myslela som, že som našla ten najlepší produkt, ktorý mojej pleti vyhovuje po všetkých stránkach ... a našla som ešte niečo lepšie! Jablko nepadlo od stromu ďaleko, a opäť Vám dnes predstavím ružovú vodu, no bude v trochu v upgradenutej verzii. O čo konkrétne ide, sa dozviete ak budete čítať ďalej. V závere článku zistíte aj mená 2 výhercov SÚŤAŽE S BIORUŽA.SK
bioruza.sk

Bio ružová voda s bio ružovým olejom ( Bio Rose oil of Bulgaria)

V jednom názve toľko pojmov "BIO" mi príde trošku vtipné, ale čo tam po názve, keď obsah produktu je doslova pokladom. Neobsahuje parabény ani konzervačné látky, je vhodná pre všetky typy pleti a je antialergická

Jedná sa o čisto prírodný produkt, obohatený o 100% bio bulharský ružový olej. Používa sa ako tonikum na vyčistenú pleť, už pár kvapiek dokáže hydratovať veľmi suchú a podráždenú pleť. Vedeli ste, že už od staroveku sa ružová voda a ružový olej používa aj ako doplnok stravy? Dokáže zlepšiť trávenie, detoxikuje pečeň a tráviaci systém, dodáva energiu a uvoľnje celý nervový systém.
Aké ďalšie účinky na pleť má ružová voda som písala minule, článok nájdete tu. Len spomeniem že má napríklad aj protizápalové a zjemňujúce účinky.

bioruza.skJa už mám zaužívaný "rituál" a vodu používam každé ráno, pred líčením a večer, po odlíčení, pred spaním. Pleť mám pekne hydratovanú, prebudenú a žiarivú po celý deň. Opäť mi tu vadí malinko nepríjemná vôňa ruží, ale časom si na to zvyknete. Za mňa 5 bodov z 5.

125ml flakónik nájdete na stránke bioruza.sk za 13,56 eur.
HONOTENIE: 5 bodov z 5bioruza.sk

bioruza.sk


 Kokosový olej Ikarov

Olej je vhodný pre zdravu a normálnu pleť. Je veľmi dobrým pomocníkom pri suchej pokožke a vďaka zloženiu (vysoký obsah nasýtených mastných kyselín) sa veľmi rýchlo vstrebáva do pokožky. 
Využitie kokosvého oleja zrejeme nemusím samostatne predstavovať, pretože vieme, že okrem kozmetiky - miešanie s rôznymi krémami, emulziami,mliekami a olejmi (zvyšuje a rozširuje sa tým jeho účinnosť) má svoje využitie aj pri varení, pri masaži a dokonca aj pri opaľovaní. 

HLAVNÉ VÝHODY KOKOSVÉHO OLEJA IKAROV
  • chráni pred popraskaním kože
  • je vhodný na popraskané päty a lakte
  • pri kontakte s peťou sa okamžite roztopí
  • vhodný na masáže
  • môže sa miešať s inými prípravkami
  • vhodný pred a po opaľovaní

bioruza.sk
 Ja kokosvý olej používam už nejaký ten čas a vyskúšala som veľa značiek. Tento od Ikarov mi vyhovuje konzistenciou (pri kontakte s pokožkou sa okamžite roztopí) a praktickým balením. Nejaké veľké rozdiely oproti iným nevidím, ale aj napriek tomu je výborný a nemôžem mu nič vytknúť preto  dávam plý počet 5 bodov.

60ml balenie kúpite na stránke bioruza.sk za 3,80 eur (k dispozicii je aj varianta 500ml s pompičkou)
HONOTENIE: 5 bodov z 5

Máte nejaké skúsenosti s ružovou vodou alebo kokosovým olejom? Budem rada ak mi dáte vedieť do komentárov.

Teraz prejdeme k záveru článku, a teda - kto vyhral balíček kozmetiky? 
súťaž o balíček kozmetiky s BIORUZA

Najradšej by som Vás odmenila všetkých, ale kedže to nejde, snáď poteším aspoň dnešné dve výherkyne. 

Balíček č.1 vyhrala Klaudy's Enjoyment
Balíček č.2 poputuje k Lucinqa Mullerova

Obom Vám blahoželám a píšem e-mail. Ostatní nesmúťte, čoskoro si opäť zasúťažime! Majte krásny a úspešný deň.


  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Ten kokosový olej je velmi rozkošný, jak je v tom malém kelímku :) A mám stejný názor, jako ty, že v kokosových olejích nevidím rozdíl.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty vypadají hodně dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí to balení. Jinak já mám moc ráda růžovou vodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mmm, vôbec by som sa nenahnevala, keby mi niekto takéto produkty podaroval :D babám gratulujem :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ružovú vodu mám už dlho na wishliste tak dúfam že sa mi ju podarí vyskúšať ešte tohto roku :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento e-shop poznám, ale ešte som z neho nič nemala :) Produkty však vyzerajú skvelo a určite rada niečo vyskúšam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článok, produkty vyzerajú lákavo. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Růžovou vodu chci už nějaký čas vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx