sailor blue coat.

By Simona Dubravova - Sunday, April 23, 2017

 Každá situácia začne vždy neutrálne. Je len na tebe, či z nej spravíš pozitívnu alebo negatívnu. Všetko je to o tom, ako máš nastavenú myseľ. Je naozaj pravda, že všetko je len v hlave. Ak chceš byť šťastná, jedoducho buď. Ak sa rozhodneš byť šťastná. Budeš. Z každej situácie sa snaž vyťažiť čo najviac pozitívneho, veď ak nejde o život, nejde v podstate o nič. V najhoršom prípade z toho budeš mať ponaučenie - a v konečnom dôsledku nás ponaučenia a prehry učia najviac. A o tom to je, stále sa snažiť byť lepší a lepší.





Ešte v januári, som si zostavila zoznam vecí, v ktorých by som sa chcela počas roka zlepšiť. Bola to taká obdoba predsavzatí, ktoré si každý po novom roku dával. Jedným z týchto bodov v zozname bolo, že obmedzím moju obľúbenú čiernu. To som si ešte nemyslela, že to bude také ťažké. 
Snažím sa ju trošku obmedzovať, no priznám sa, že mi to stále moc nejde. V každm outfite disponuje aspoň jeden čierny kúsok. Ale lepšie pomaly, ako vôbec. Tento kabátik je štýlovo rovnaký, ako červený kabát v minulom článku, no neodolala som farbe a musela som si ho kúpiť aj v tejto sailor blue farbičke. 



Ak by ste ma chcei podporiť v súťaži BLOGER ROKA, budem veľmi vďačná za každý jeden hlas. <3

  • Share:

You Might Also Like

27 ideas

  1. Outfit je velice povedený :)

    ReplyDelete
  2. The blue coat suits you very well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  3. The coat is great and you look amazing! :)

    Kathy's delight / Instagram / Facebook

    ReplyDelete
  4. U tebe se mi ještě nestalo, aby se mi outfit nelíbil ♥:) Kabátek se mi možná líbí o trošku víc v téhle modré, než v červené, ale sluší ti oba :) Jinak s omezením černé to moc dobře chápu, taky mi to nejde. Mně ale vůbec :D Včera jsem si prostě musela pořídit další černé tričko :D

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne Pauli ♥ Na červenú musím mať vyslovene náladu, takže tiež môžem povedať, že sa mi v tejto farbe páči o trošilinku viac :) A áno, áno, čierna je závislosť, ale čierna sa v šatníku nikdy nestratí a dobre sa kombinuje, všakže ;)

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Delete
  5. Cute coat!! I like it!

    I'm following you, thanks for the visit!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  6. Ten kabátik je krásny, taktiež topánky. :)

    Rebelliouslily

    ReplyDelete
  7. Ten kabát vyzerá nádherne a takisto aj tvoj nový design blogu! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  8. Ten červený kabát mi přišel úžasný, vůbec se nedivím, že sis pořídila další v ještě lepší barvě!
    Rozka's my name

    ReplyDelete
  9. Wow, wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. S tou čiernou to mám tak isto. :D Ked si nemám ráno čo obliecť tak čierna je vždy tá správna voľba! :) Tiež si už dosť dlho hovorím,že by som si mala kúpiť aj niečo výraznejšej farby,ale zatiaľ som nebola moc úspešná :D..A ten kabátik je nádherný! :)

    http://wanderluststhoughts.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. u look soooo pretty<3


    would you like to follow each others blog ?

    New post - Baddie Cheerleader OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
  12. To je tak krutý předsevzetí a zároveň taak hrozně super.
    Já sama jsem vždy mile překvapená, když nejsem celá v černým a tohle mě fakt dost zaujalo. Konečně něco normálního. A všechny diliny by jen v lednu hubly (ale vsadím boty, že jsi to v tom seznamu měla taky.. Jako já..)
    Jinak ten kabát je úžasnej.
    Prolhaná Mrcha

    ReplyDelete
  13. nice outfit... i like the your blue coat, i wish i can wear something like that in this tropical country. lol :D

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  14. Úvod článku je moc pěkně napsaný a hlavně na zamyšlení. A souhlasím s tebou. Všechno je to na člověku jak se zachová. S tím tvým seznamem co si píšeš to mám celkem podobné. Akorát místo psaní toho, v čem se zlepšit si píšu co chci všechno zvládnout za tento rok. A outfit? Překrásný :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  15. Jsi tak krásná :-) Moc ti to sluší, skvělý outfit! ;-)

    ReplyDelete
  16. I love this look, so cute!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  17. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Červený za mě better! ♥ Super blog, sledujiiii
    http://girlvp.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.